Skip to content

SKAM RECENSION

mars 6, 2017

SKAM RECENSION

Skam är en norsk dramaserie som handlas om ungdomar.Serien handlar om en grupp tonåringar som precis börjat i gymnasiet och som ger sig i kast med livet med allt vad det innebär av vänskap, kärlek, besvikelser och festande.

Sesong handlas om Eva, och 2. Sesong om Noora. 3. sesong handlas om Isak. Alltså när det kommer ny sesong så ändras huvudtypen.

När jag började och titta Skam tänkte jag först att det är kanska dålig, fast alla hade sagt att det är en av de bästa serien de har tittat. Men efter första episoden kunde jag inte sluta att titta på Skam. Skam är realistisk serie och ingen slags Salatut Elämät typiskt sak. Skam har alltid super bra intrig som man blir inte trött med. Dåliga saker är svårt att tänka på, men bara en eller två gånger hade varit långsamt progressive. Skam har jätte bra skådespelare också, först tänker man säkert att int så bra föratt de är unga och man har int sett de i så här stora serier tidigare. Men de är helt super begåvade. Skam är serie son jag skulle rekommendera till alla!

Stäjrnor som jag skulle ge till Skam är 4.

Kuvahaun tulos haulle SKAM recension

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

