Skip to content

PRAO

november 11, 2015

Jag var i prao i Sokos i Helsingfors centrum. Jag arbetade där för två veckor. Som arbetsdröja hade jag en collegetröja med Sokos logo. Mina uppgifter var att jag prissatte och ordnade varor och satte prislappor på hyllorna. Min första arbetsdag började på klockan 10.00 och slutade på klockan 15.00. Andra arbetsdagar började på klockan 9.00 och slutade 15.00. På varje dag hade jag 30 minuter lång lunch och 15 minuter lång kaffepaus. När min prao slutade, fick jag där en påse av panda choklad och min arbetsbetyg. Jag tyckte mycket om min prao i Sokos och jag skulle kunna kom dig senare.

Tuomas Laaksonen

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

