Skip to content

PRAO i Nationalmuseèt

november 11, 2015

Jag hade min PRAO i Nationalmuseèt. Jag ansökte dit  för att Nationalmuseèn har alltid varit en intressant plats och jag ville lärä mig mera om att hur fungerade saker bakom kulisserna där. Jag fick arbeta med många olika arbetsuppfattningar, men dom vanligaste var t.ex att kolla ordningen på museèts vind och att hjälpa med guidningar. Det var roligt att jobba där, och två veckor kändes som en jätte kort tid. Jag skulle rekomendera Nationalmuseèt som arbetsplats till alla andra, och jag skulle gärnä gå dit till PRAO igen.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

