Skip to content

Prao-veckan

april 19, 2013

Jag var prao hos min pappa i seikkailulaakso, de sondar kiva paikka, jag var dit 5 dagar. jag var sondär perus talkkari. det var häftig. -OscarTarinoita Seikkailulaaksosta

Min praoplats var Bölens bibliotek. Jag stämplade nya böcker, satte böcker till hyllor och sökte böcker från hyllorna. Jag tyckte att platsen var helt bra. -Kai

Min prao plats vat advokatbyrå Procope & Hornborg. Jag fick sätta kaffe till gäster och hjälpa med olika saker. Jag tyckde om platsen och jag tänkte att gå dit nästa år.http://www.procope.fi/ Teemu.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

